Wśród prelegentów pojawią się specjaliści praktycy zajmujący się zagadnieniem BIG DATA, analitycy danych - przedstawiciele IBM Polska oraz ATOS Polska - firm, które objęły seminarium swoim patronatem. W spotkaniu głos zabierze także psycholog, na co dzień kierujący agencją badań marketingowych i konsultant w branży reklamowej, który zwróci uwagę na rolę osób interpretujących dane oraz wykorzystanie ich w tworzeniu strategii firmy czy w budowaniu komunikacji marketingowej.
Udział w seminarium jest bezpłatny. Obowiązuje wcześniejsza rejestracja online: www.goo.gl/HPtC1p
Program konferencji jest dostępny pod adresem: http://www.pam.uni.lodz.pl/programy-szkoleniowe/seminarium-big-data/www.pam.uni.lodz.pl/programy-szkoleniowe/seminariu...
Wśród zarejestrowanych uczestników rozlosowane zostaną książki: BIG DATA - Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie, Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger, ufundowane przez Wydawnictwo MT Biznes.
http://www.pam.uni.lodz.pl/programy-szkoleniowe/seminarium-big-data/http://www.pam.uni.lodz.pl/programy-szkoleniowe/seminarium-big-data/