Zajmuje się problematyką marketingu międzynarodowego oraz funkcjonowania przedsiębiorstw w wymiarze globalnym, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu aspektów kulturowych. Przez ostatnie dwie dekady związany był przede wszystkim z rynkiem chińskim.
Jest jednym z nielicznych polskich specjalistów badających ekspansję zagranicznych podmiotów na terenie Chińskiej Republiki Ludowej (ChRL). Przeprowadził pionierskie badania dotyczące polskich inwestycji bezpośrednich w ChRL. Jest autorem licznych artykułów naukowych i opracowań praktycznych dotyczących funkcjonowania międzynarodowych firm w chińskim otoczeniu rynkowym.
W 2011 r. był jednym z inicjatorów i współzałożycieli Polskiej Izby Handlowej w Szanghaju. Dodatkowe międzynarodowe doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. pracując w takich koncernach jak Daimler Benz AG, Robert Bosch GmbH (RFN) oraz LKW Walter (Austria). W ramach działalności naukowej odbywał również programy studyjne w Niemczech, Kanadzie, USA oraz na dwóch chińskich uniwersytetach, w tym na prestiżowym Uniwersytecie Tsinghua.
W przyszłości chce kontynuować badania w zakresie szeroko rozumianej współpracy gospodarczej miedzy Azją a Europą.
Tytuł pracy doktorskiej:
"Marketing relacji w chińskim kontekście kulturowym na przykładzie doświadczeń polskich firm inwestujących w Chińskiej Republice Ludowej"
Motto:
"Ucz się tak, jakbyś niczego jeszcze nie osiągnął, i lękaj się, byś nie stracił tego, co już osiągnąłeś." Konfuncjusz
Odwiedź repozytorium UŁ i przeczytaj tę pracę.