PROFIL PRACOWNIKA: Grażyna Golik-Górecka
dr hab. Grażyna Golik-Górecka
e-mail: grazyna.golik@uni.lodz.pl
PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE
CZYM SIĘ ZAJMUJĘ
Pracownik naukowo-dydaktyczny Wykonywane zadania w obrębie zajmowanego stanowiska: Publikowanie prac naukowych, Podejmowanie współpracy naukowo-badawczejrozpowszechnianie wyników badań poprzez ich publikowanie, uczestnictwo w konferencjach naukowych, prowadzenie badań na zlecenie organizacji zewnętrznych, podejmowanie współpracy badawczej z uczelniami zagranicznymi, podejmowanie współpracy naukowo-badawczej z organizacjami zewnętrznymi wobec UŁ, Organizacja oraz uczestniczenie w badaniach naukowych, Realizacja zadań organizacyjnych, Prowadzenie seminariów dyplomowych, magisterskich, doktorskich
. W pracy naukowej i dydaktycznej zajmuje się problemami strategii marketingowych na różnych rynkach oraz współczesnymi strategiami marketingowymi i analizami marketingowo-finansowymi, a w szczególności:
Analizą porównawczą światowych najlepszych praktyk,
Wpływem pandemii na strategie rozwoju, efektywność marketingu oraz na wyniki finansowe spółek, przedsiebiorstw, interfejsem marketingowo-finansowym, zarządzaniem marketingiem w praktyce - aktywna współpraca i kontakty z praktykami.
Kodeksami” dobrych praktyk, najlepszymi praktykami biznesu a szczególnie marketingu
Budową i wdrażaniem
dashboardów wraz z analitykami
marketingowymi, Strategiami marketingowymi przedsiębiorstw działających w chmurze.
Pełnione fubkcje
- Członek Rady Wydziału Zarządzania UŁ
- Członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu