PROFIL PRACOWNIKA: Kamila Szymańska
dr Kamila Szymańska
e-mail: kamila.szymanska@adm.uni.lodz.pl
PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE
CZYM SIĘ ZAJMUJĘ
- organizowanie i prowadzenie kursów / szkoleń / webinariów dla Nauczycieli Akademickich z zakresu metodyki kształcenia tradycyjnego, organizacji procesu dydaktycznego, rozwoju zawodowego w zakresie metodyki nauczania;
- analiza potrzeb Nauczycieli Akademickich w zakresie realizacji kursów / szkoleń i webinariów;
- opracowywanie materiałów instruktażowych i poradników dla Nauczycieli Akademickich;
- opracowywanie materiałów merytorycznych do prowadzonych kursów / szkoleń / webinariów;
- projektowanie i organizacja struktury, koncepcji i scenariuszy zajęć dydaktycznych, pomoc w analizie materiałów wykorzystywanych dotychczas i wsparcie w realizacji działań;
- obsługa Nauczycieli Akademickich w zakresie nauczania tradycyjnego w czasie konsultacji dydaktycznych;
- wspieranie Nauczycieli Akademickich w dostosowywaniu metodyki zajęć do założonych efektów uczenia się, metodyki weryfikacji stopnia osiągania efektów uczenia się i opracowywania zajęć dydaktycznych w formule tradycyjnej;
- zaangażowanie w opracowywanie projektów uczelnianych aktów prawnych, instrukcji i wytycznych związanych z kształceniem.
BIOGRAM
Jestem absolwentką jednolitych stacjonarnych studiów magisterskich na Wydziale Zarządzania UŁ (2008) oraz stacjonarnych studiów doktoranckich na tym samym Wydziale (2013). Stopień doktora nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu uzyskałam w 2014 r. W 2021 r. ukończyłam studia podyplomowe na Wydziale Prawa i Administracji UŁ z zakresu "Psychiatria i psychologia sądowa".
Od 2023 - Metodyk ds. kształcenia tradycyjnego, Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej
2014-2022 - Adiunkt w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania UŁ
Dwukrotnie uzyskałam dotację dla Młodych Naukowców z MNiSW.
ZAINTERESOWANIA
Moje zainteresowania naukowo-badawcze koncentrują się wokół wartości dla klienta, neuromarketingu, zachowań współczesnych nabywców, marketingu na rynku kultury oraz marketingu mody.
Zainteresowana prywatne koncentrują się wokół książek oraz rękodzielnictwa.
OSIĄGNIECIA
- Zespołowa Nagroda Rektora Uniwersytetu Łódzkiego III stopnia za książkę W. Grzegorczyk, K. Szymańska "Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków", Wydawnictwo UŁ, Łódź 2018
- Zespołowa Nagroda Rektora Uniwersytetu Łódzkiego II stopnia za książkę W. Grzegorczyk (red.), "Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków", Wydawnictwo UŁ, Łódź 2016
- autorka lub współautorka 40 publikacji (w tym 2 monografii), po uzyskaniu stopnia doktora - 29 publikacji
- uczestnictwo w konferencjach naukowych polskich i zagranicznych, część z prezentacją referatów
KONTAKT I DYŻURY
tel: 42-635-40-40
Uniwersytecka 3 pokój: 302 90-136 Łódź
Dyżury
poniedziałek: 09:00-11:00 Konieczność wcześniejszego umówienia spotkania
czwartek: 11:00-14:00 Konieczność wcześniejszego umówienia spotkania