PROFIL PRACOWNIKA: Katarzyna Bojanowska
mgr Katarzyna Bojanowska
e-mail: katarzyna.bojanowska@uni.lodz.pl
CZYM SIĘ ZAJMUJĘ
- Koordynuję pracę zespołu Helpdesk, który stanowi pierwszą linią wsparcia dla pracowników UŁ
- Zajmuję się udzielaniem pomocy pracownikom i studentom UŁ (wsparcie techniczne oraz merytoryczne) w obsłudze systemów UŁ:
- Portal Pracowniczy – administrator systemu (poniżej szczegółowy opis zadań),
- Simple ERP – udzielam pomocy pracownikom w obsłudze dokumentów/ modułów, nadaję uprawnienia w systemie,
- Rektorat 2.0. - pomoc w obsłudze aplikacji,
- USOSprod, USOSweb – pomoc w obsłudze aplikacji,
- platforma Moodle - pomoc w obsłudze aplikacji,
- Archiwum Prac Dyplomowych (APD) i Jednolity System Antyplagiatowy (JSA) - pomoc w obsłudze aplikacji,
- Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD) – pomoc w obsłudze aplikacji,
- aplikacje MS Office – pomoc w obsłudze aplikacji.
- Administruję Portalem Pracowniczym:
- Udzielam bieżącego wsparcia techniczno – merytorycznego dla pracowników,
- Nadaję uprawnienia pracownikom w systemie,
- Współpracuje z jednostkami merytorycznymi UŁ w zakresie uzgodnień dla nowych dokumentów w aplikacji,
- Testuję nowe moduły i dokumenty,
- Przygotowuję instrukcje dla pracowników,
- Prowadzę szkolenia dla pracowników,
- Odpowiadam na wszelkie pytania z zakresu działania aplikacji i procedowanych w niej dokumentów 😉
- Koordynuję przydzielanie zgłoszeń na platformie zgłoszeniowej ITManager HD wysyłanych przez pracowników UŁ
- Koordynuję prace sekretariatu Centrum Informatyki – faktury zakupu i sprzedaży, noty wewnętrzne, majątek trwały (OT, ZM, ZW ..), wypożyczenia sprzętu komputerowego dla jednostek UŁ
BIOGRAM
Jestem koordynatorem zespołu Helpdesk w Centrum Informatyki, który stanowi pierwszą linią wsparcia dla pracowników UŁ w obsłudze systemów Uczelnianych. Na co dzień udzielam pomocy technicznej oraz merytorycznej w zakresie obsługi systemów UŁ: Portal Pracowniczy (PP), Simple ERP, Rekotrat 2.0., USOSprod i USOSweb, platforma Moodle, Archiwum Prac Dyplomowych (APD) i Jednolity System Antyplagiatowy (JSA), Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD) i Docusafe (EOD) oraz aplikacji MS Office. Administruję systemem Portal Pracowniczy, gdzie oprócz wsparcia dla pracowników uczestniczę w procesach wdrażania nowych dokumentów i funkcjonalności w aplikacji (od uzgodnień merytorycznych w fazie projektu, poprzez proces testowania i koordynacji testów przez jednostki merytoryczne, po pisanie instrukcji dla pracowników UŁ).
KONTAKT I DYŻURY
Helpdesk - koordynator zespołu, wewn.1: 42-635-65-00
Doktora Stefana Kopcińskiego 16/18 pokój: 1004 90-232 Łódź
Dyżury
poniedziałek: 07:30-16:00
wtorek: 07:30-16:00
środa: 07:30-16:00
czwartek: 07:30-16:00
piątek: 07:30-16:00