PROFIL PRACOWNIKA: Żaneta Kielanowicz
PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE
CZYM SIĘ ZAJMUJĘ
Zakres zadań w obszarze obowiązków dydaktycznych:
- prowadzenie zajęć dydaktycznych realizowanych w ramach stosunku pracy w wymiarze rocznym, określonym przez Senat na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych i podyplomowych, w tym prowadzenie zajęć dydaktycznych metodami i technikami kształcenia na odległość;
- terminowe sporządzanie obowiązującej nauczycieli akademickich dokumentacji toku studiów;
- udział w opracowywaniu oraz aktualizowaniu programów kształcenia i planów zajęć dydaktycznych;
- przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń, w tym egzaminów dyplomowych;
- opieka nad pracami zaliczeniowymi i semestralnymi studentów;
- prowadzenie i recenzowanie prac dyplomowych;
- kształcenie kadry naukowej i opieka nad jej rozwojem w roli promotora pomocniczego;
- opracowywanie materiałów dydaktycznych do prowadzonych zajęć;
- przeprowadzanie konsultacji ze studentami, w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo, a w przypadku prowadzenia zajęć na studiach niestacjonarnych wymiar ten zwiększa się o 2 godziny realizowane w weekendy zjazdowe;
- podnoszenie własnych kwalifikacji zawodowych w zakresie prowadzonych zajęć dydaktycznych;
- dbałość o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia;
- wykonywanie innych powierzonych przez bezpośredniego przełożonego obowiązków dydaktycznych;
Zakres zadań w obszarze obowiązków badawczych:
- prowadzenie i uczestnictwo w badaniach naukowych i pracach rozwojowych;
- pozyskiwanie środków na badania naukowe poprzez aplikowanie w konkursach;
- rozpowszechnianie wyników badań naukowych lub rozwojowych przez publikowanie wyników w pierwszej kolejności w czasopismach z ministerialnej listy czasopism oraz monografiach z ministerialnej listy wydawców (I i II poziomu);
- aktywne uczestnictwo w konferencjach i seminariach naukowych zgodnie z zasadami przyjętymi w uczelni;
- udział w komercjalizacji wyników badań (patenty, prawa ochronne, wdrożenia);
- doskonalenie własnych kwalifikacji zawodowych, w tym w celu uzyskania kolejnych stopni naukowych i tytułu naukowego;
Zakres zadań w obszarze obowiązków organizacyjnych:
- praca w organach kolegialnych uczelni oraz w wydziałowych, senackich i rektorskich komisjach;
- praca w komisjach konkursowych, rekrutacyjnych i komisjach egzaminacyjnych, w tym także w procesie rekrutacji na studia oraz do Szkoły Doktorskiej;
- organizowanie akcji promocyjnych i prezentacyjnych uczelni i uczestnictwo w nich;
- organizowanie konferencji, sympozjów, seminariów i innych form aktywności akademickiej;
- pełnienie funkcji powierzonych przez przełożonych w tym: roli opiekuna roku lub opiekuna grupy studenckiej, opieka nad kołami naukowymi i obozami naukowymi, opieka nad praktykami zawodowymi studentów itp.;
- inna działalność organizacyjna służąca usprawnieniu funkcjonowania uczelni, poprawie jakości kształcenia i badań naukowych;
- inne powierzone przez bezpośredniego przełożonego obowiązki organizacyjne.
BIOGRAM
2019 - do dziś - Adiunkt, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki
2019 - uzyskanie stopnia doktora nauk ekonomicznych (dyscyplina: finanse)
2012 - 2019 - Asystent, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki
2007 - 2012 - Studia I i II stopnia na Wydziale Zarządzania, Uniwersytet Łódzki
ZAINTERESOWANIA
- rachunkowość zarządcza - wymiar operacyjny i strategiczny
- edukacja w zakresie rachunkowości
OSIĄGNIECIA
NAGRODY I WYRÓŻNIENIA
2013 - III nagroda w ogólnopolskim konkursie na najlepsze prace z dziedziny rachunkowości za pracę magisterską pod tytułem: „Tradycyjne podejście do budżetowania a budżetowanie zgodnie z koncepcją ABC w przedsiębiorstwie”
2012 - Wyróżnienie Klubu 500 w konkursie na najlepszą pracę magisterską w roku akademickim 2011/2012 dotyczącą zagadnień biznesowych za pracę magisterską pod tytułem: „Tradycyjne podejście do budżetowania a budżetowanie zgodnie z koncepcją ABC w przedsiębiorstwie”
PUBLIKACJE 2020
|
KONTAKT I DYŻURY
telefon służbowy do p.251: 42-635-62-76
Matejki 22/26 pokój: 251 90-237 Łódź
Dyżury
środa: 13:00-14:00 p. 251