Piotr Burwicz

Wiceprezes Zarządu, Rainbow Tours S.A.

Przez pierwszych 15 lat kariery zawodowej związany z branżą finansową, najpierw na stanowiskach specjalistycznych w Volkswagen Bank Polska, następnie w grupie mBanku, gdzie w jednej ze spółek nadzorował m.in. sprzedaż kredytową i politykę produktową, a następnie pełnił rolę Dyrektora Operacyjnego wskazanej spółki. W latach 2008 – 2015 Pan Piotr Burwicz związany był z Grupą Getin Noble Bank, gdzie pełnił funkcje m.in. Dyrektora Departamentu Klienta Korporacyjnego, Dyrektora Zarządzającego Obszarem Produktów i Procesów oraz Dyrektora ds. Projektów i Rozwoju. W tym okresie odpowiadał m.in. za kształtowanie polityki produktowej Banku, pracę centrów analiz kredytowo-leasingowych i centrów operacji dla klienta firmowego oraz tworzenie strategii Banku.

Równolegle, w latach 2009 – 2014 związany z Grupą Getin Holding, gdzie pełnił funkcję Członka Rady Nadzorczej „Idea Bank Ukraina”, gdzie w szczególności nadzorował m.in. relokację Banku z Iwano-Frankowska do Lwowa oraz szereg projektów transformujących Bank w nowoczesną instytucję finansową (m.in. windykacja, polityka produktowa, finanse, rozwój sieci sprzedaży).

Od 2016 związany z branżą turystyczną jako kolejno: Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, Wiceprezes spółki Rainbow Tours S.A – jednej z czołowych firm touroperatorskich w Polsce i jedynej notowanej na GPW. Aktywnie uczestniczy w działaniach dotyczących m.in. transformacji i rozwoju sieci sprzedaży, rozwoju systemów IT, wdrożeń produktowych, optymalizacji mechanizmów cenowych oraz obsługi Klientów. 

Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego, kierunek Ekonometria.


Mentor w Projekcie mentorskim: edycja XI, 2023/2024

Miejsce spotkań: w miejscu pracy Mentora; w miejscu uzgodnionym z Mentee; spotkania on-line; Łódź

Liczba podopiecznych w tej edycji: 2

Język spotkań: polski, angielski

Obszar wsparcia mentee: Szczegółowy zakres obszaru do uzgodnienia, poniżej kilka przykładowych propozycji (nie ograniczają one jednak listy potencjalnych innych możliwości).

Przykładowe tematy dla metod ilościowych:

1. praktyczne zastosowanie metod ilościowych w dużym biznesie - dwie branże: turystyka zagraniczna i bankowość. Koncentracja na prognozach i analizach case-study - dostęp do dużej ilość ciekawych danych (miliony rekordów) + realny wpływ na podejmowane decyzje dotyczące dziesiątek mln pln.

2. kształtowanie cen dynamicznych (tj. zmieniających się codziennie) we współczesnym świecie. Na przykładzie firmy oferującej katalog produktów składających się z 3 miliardów kombinacji (stopień skomplikowania porównywalny do booking.com). Automatyzacja procesów decyzyjnych. Algorytmizacja.

Przykładowe tematy dla bankowości:

3. Na czym w praktyce polega praca w bankowości. Jak zarządzać istotnym fragmentem / całością banku. Co jest najważniejsze w "dużym biznesie" bankowym. 

4. Jakakolwiek (dowolnie wspólnie wybrana) części biznesu bankowo-leasingowego - bliższe spojrzenie i analiza. Co determinuje jej sukces? Jak nią zarządzać?

Przykładowe tematy z zarządzania i marketingu:

5. Kampanie reklamowe - jak je tworzyć w praktyce, jak znajdować "wyróżniki produktowe" pod kampanie, jak badać sukces lub jego brak. Praktyczne case-studies + udział w realnym projektowaniu realnych kampanii dla masowego klienta.

6. Zarządzanie procesami w dużych organizacjach. Jak je ustawiać i jak monitorować czy organizacja jest efektywna kosztowo / procesowo.