Organizowanie i koordynowanie prac administracyjnych i gospodarczych w budynku Wydziału Zarządzania wraz z terenem przyległym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji działań dydaktycznych i naukowo-badawczych Wydziału.
Zachowanie czystości, estetyki i właściwych warunków sanitarnych w obiektach WZ i na terenach przyległych, a także ochrona i zabezpieczenie (przy pomocy np. alarmów, monitoringu itp.) mienia Wydziału.
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń stanowiących wyposażenie ogólnodostępnych pomieszczeń i sal dydaktycznych.
Nadzór nad prawidłową gospodarką mediami, usługami telekomunikacyjnymi i odpadami.
Określanie potrzeb i sprawowanie nadzoru w zakresie robót budowlanych, remontów i prac adaptacyjnych.
Racjonalne gospodarowanie urządzeniami, które zapewniają prawidłowe i bezpieczne funkcjonowanie obiektu.
Zarządzanie i prowadzenie rejestru majątku Wydziału Zarządzania. Współuczestnictwo w czynnościach związanych z likwidacją majątku eksploatowanego przez Wydział.
Sporządzanie budżetu przychodów z najmu, kosztów utrzymania budynku oraz innych budżetów określonych w odrębnych regulacjach WZ, analiza ich wykorzystania.
Nadzór i opieka techniczna nad stacjonarnym sprzętem multimedialnym znajdującym się na wyposażeniu sal wykładowych budynku WZ.
Pomoc w obsłudze sprzętu podczas zajęć dydaktycznych, prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi sprzętu. Wypożyczanie przenośnego sprzętu multimedialnego na potrzeby zajęć dydaktycznych, konferencji, spotkań naukowych.
Obsługa i opieka techniczna uroczystości Wydziału Zarządzania jak np. inauguracje, dni otwarte, spotkania okazjonalne. Obsługa posiedzeń Rady Wydziału, rozpraw doktorskich i habilitacji, rejestrowanie nagrań z tych posiedzeń.
Obsługa korespondencji Wydziału Zarządzania.
Dbałość o przestrzeganie zasad BHP na Wydziale Zarządzania (w tym opracowywanie zasad i regulaminów).
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje