Opis zadań
Katedra Marketingu składa się z trzech zakładów- Zakładu Strategii Marketingowych( kier. prof. dr hab. Wojciech Grzegorczyk), Zakładu Badań Marketingowych-(kier. dr hab. prof. UŁ D. Trzmielak) i Zakładu Podstaw Marketingu (kier. dr hab. M. Kalińska-Kula).
Główne zadania Katedry Marketingu to prowadzenie działalności naukowej i dydaktycznej w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości (w szczególności w zakresie marketingu oraz kształcenie kadry naukowej. Do zainteresowań naukowo badawczych Katedry należą:
1. Marketing w budowaniu sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa i wartości dla klienta,
2.Zintegrowana Komunikacja Marketingowa,
3.e-marketing i e-Commerce,
4. Badania rynkowe i marketingowe w zarzadzaniu w współczesnym przedsiębiorstwem,
5. Marketing na rynku międzynarodowym.
Dane kontaktowe
Katedra Marketingu