Stanie się tak, ponieważ Minister Edukacji i Nauki uchylił swoje rozporządzenie z dnia 25 lutego 2021 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania niektórych podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
W związku z pandemią koronawirusa ważność legitymacji była podtrzymywana automatycznie, bez konieczności wizyt w dziekanatach. Sytuacja zmieniła się 15 sierpnia 2021 r., gdy MEiN uchylił swoje rozporządzenie w tej sprawie. Zgodnie z tymi regulacjami, dokumenty tracą ważność 60 dni od momentu uchylenia, czyli w tym przypadku dokładnie 14 października 2021 roku.
Do tego czasu wszyscy, którzy używają legitymacji i chcą dalej z nich korzystać, powinni przedłużyć ich ważność.
Informacji związanych ze sposobami przedłużenia dokumentu udzielają dziekanaty. Przykładowo, na Wydziale Filologicznym pracownicy uczelni będą odwiedzać grupy zajęciowe i dokonywać zbiorowego przedłużenia legitymacji. Skontaktuj się bezpośrednio z dziekanatem swojego wydziału, by dowiedzieć się więcej.
Pełna informacja MEiN - TUTAJ
Źrodło: MEiN
Redakcja: Centrum Promocji UŁ