Łódź Jungle Web – konferencja marketingowa

Po trzech latach przerwy na Wydział Zarządzania wróciła największa konferencja marketingowa Łódź Jungle Web, organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Marketeam. W wydarzeniu wzięło udział siedmioro prelegentów, z całej Polski będących specjalistami w swoich branżach, bezpośrednio związanych z marketingiem.

Pierwszego dnia odbyło się sześć prelekcji, dotyczących nowoczesnych technologii, social media marketingu i sztuki prezentacji. Drugiego dnia goście mogli wziąć udział w  warsztatach prowadzonych przez osoby z branży marketingowej.

W naszej dżungli odwiedzili nas studenci z licznych kierunków studiów, a także osoby pracujące już w marketingu. Na uczestników czekało wiele atrakcji m.in: konkurs z nagrodami, neonowa ścianka do zdjęć oraz cymbergaj. Pierwsza edycja stacjonarna od trzech lat cieszyła się dużym zainteresowaniem. W tym roku dominował klimat cybernetyczny.

Półroczne przygotowania do konferencji zaowocowały wieloma pytaniami o więcej tego typu inicjatyw, a także uznaniem ze strony osób prowadzących praktyczną część eventu.

Łódź Jungle Web to od zawsze okazja do zdobywania nowej wiedzy, networkingu i dobrej zabawy. Tegoroczną edycję przygotowali członkowie SKN MarkeTEAM w składzie: Kaja Kalisz, Wiktoria Łuczyńska, Aleksandra Jószczuk, Maria Zimecka, Aleksandra Kępka, Artur Urbaniak oraz Anna Mucha. Celem wydarzenia jest poszerzenie wiedzy marketingowej w środowisku łódzkich studentów.

Łódź Jungle Web fotorelacja (fot. Bartosz Kałużny, CKiPR)

Materiał: Wiktoria Łuczyńska, Studenckie Koło Naukowe Marketeam

Redakcja: Iwona Ptaszek-ZielińskaCentrum Komunikacji i PR

 

Misją Uniwersytetu Łódzkiego jest rzetelne prowadzenie badań naukowych oraz aktywne głoszenie prawdy z nich płynącej, tak by mądrze kształcić kolejne pokolenia, być użytecznym dla społeczeństwa oraz odważnie odpowiadać na wyzwania współczesnego świata. Doskonałość naukowa jest dla nas zawsze najlepszym kompasem. Nasze wartości to: odwaga, ciekawość, zaangażowanie, współpraca i szacunek.